x تبلیغات
وب و سئو

وب و سئو

سئوی خارجی یا offpage چیست؟

 

 


سئوی خارج از صفحه یک تاکتیک قدرتمند سئو است که نقش مهمی در بالا بردن رتبه سایت در گوگل دارد. اگر می خواهید مردم در مورد برند و خدمات شما صحبت کنند، باید از وب سایت خود فراتر بروید.

در این راهنما، ما قصد داریم تا عمیقاً به جزئیات سئوی خارج از صفحه بپردازیم و به شما کمک کنیم تا ایده بهتری از چیستی، چرایی اهمیت آن برای بازاریابی آنلاین و فعالیت‌های مرتبط با آن داشته باشید. پیشاپیش بخوانید و یادداشت برداری کنید که چگونه کسب و کارهای رقیب را در نتایج جستجوی گوگل محو کنید و باعث رشد فروش در فضای دیجیتال خود شوید.

برای سفارش طراحی سایت و آگاهی از تعرفه سئو سایت با مشاورین وبکده تماس بگیرید.

 

سئوی «خارج از صفحه» چیست؟

بنابراین، سئوی خارج از صفحه چیست و چه ارتباطی با وب سایت کسب و کار شما دارد؟ سئوی خارج از صفحه اصطلاحی است برای اقدامات غیرمستقیم مرتبط با سئو با هدف تقویت سایت در شبکه که دور از سایت مذکور انجام می شود.

 

برخلاف تصور رایج، بهینه سازی خارج از صفحه بیشتر از به دست آوردن لینک ها وجود دارد. طیف گسترده ای از تکنیک ها وجود دارد که می توان از آنها برای برتری دادن به سرمایه گذاری آنلاین شما نسبت به رقابت استفاده کرد. سئوی خارج از صفحه می تواند سال ها دوام بیاورد و رتبه دامنه سایت شما را در چشم گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهد.

 

بسیاری از کارشناسان صنعت، بهینه سازی خارجی را حتی بیشتر از سئو داخلی یا درون صفحه ای اهمیت می دهند. با این حال، ما در Direct Line Development هنوز معتقدیم که هر دو تا آنجا که به ارتقاء سئو مربوط می شود ضروری هستند.

 

 

 

چرا سئو خارج از صفحه مهم است؟

گوگل از بیش از دویست فاکتور برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. رتبه بندی تنها بر اساس محتوا دشوار است. این جایی است که سئوی خارج از صفحه وارد می شود. با گفتن اینکه دیگران در مورد شما و سایت شما چه فکری می کنند، به گوگل کمک می کنید تا مشخص کند محتوای شما چقدر برای کاربران مرتبط است. به همین دلیل است که دریافت لینک از وب سایت های با کیفیت بسیار مهم است.

 

تفاوت سئوی داخلی با خارجی و تکنیکال

در بین فاکتورهای رتبه‌بندی مورد استفاده برای ارزیابی وب‌سایت‌ها، متداول‌ترین عبارات ذکر شده عبارتند از سئو داخلی، سئوی خارج از صفحه و سئو فنی. بیایید هر یک از این سه عامل را تجزیه کنیم:

 

سئو داخلی به استراتژی های سئوی مورد استفاده مستقیم در وب سایت اشاره دارد. محتوای بهینه شده سایت به ربات های موتور جستجو کمک می کند که وب سایت ها را 24 ساعته اسکن می کنند تا بفهمند محتوای وب سایت شما چقدر برای کاربران مفید است و آن را با وب سایت های رقیب مقایسه کنند. محتوای متنی، عکس‌ها، متا تگ‌ها، پیوندها - همه اینها در این دسته قرار می‌گیرند.

سئوی خارج از صفحه تمامی فعالیت‌های سئو را که خارج از محدوده وب‌سایت انجام می‌شوند، پوشش می‌دهد. لینک بیلدینگ پادشاه سئوی خارج از صفحه است، به علاوه بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که می توانید در خارج از وب سایت انجام دهید تا رتبه بالاتری کسب کنید، مانند روابط عمومی قدیمی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره.

هدف سئوی فنی بهبود خزیدن و نمایه سازی سایت توسط الگوریتم های گوگل است. این شامل بهبود سرعت، ساختار، متعارف سازی URL و موارد دیگر است.

تلاش برای انتخاب بین سئوی خارج از صفحه، درون صفحه و سئوی فنی مانند انتخاب چیزی است که برای خانه خود بسازید: فونداسیون، دیوارها یا سقف. در اینجا هیچ انتخابی وجود ندارد: اگر می‌خواهید رتبه موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید، باید برای همه آنها تلاش کنید - بدون پرش!

 

 

چه چیزی برای سئوی خارج از صفحه بهترین است؟

یک تصور غلط رایج در میان مبتدیان سئو این است که فعالیت های مرتبط با لینک تنها مواردی هستند که اهمیت دارند. در واقعیت، الگوریتم گوگل به تعدادی از عوامل برای رتبه بندی محتوا توجه زیادی می کند.

 

لینک بیلدینگ فقط می تواند شما را تا این حد پیش ببرد. چرا از طیف وسیعی از دیگر ابزارها و استراتژی های سئو که می توانند وب سایت و برند شما را تقویت کنند، استفاده نکنید؟

هنگام کار بر روی سئوی خارج از صفحه خود، باید موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید:

 

Domain Authority – این امتیازی است که توسط Moz برای ارائه یک نمای کلی از عملکرد یک وب سایت تنظیم شده است. هنگام انجام فعالیت های خارج از صفحه، همیشه باید اهمیت این معیار را در نظر داشته باشید. Domain Authority یا به سادگی DA، عملکرد و کیفیت وب سایت را ارزیابی می کند. اگر یک پیوند برگشتی از یک وب‌سایت با DA بالاتر به وب‌سایتی با DA پایین‌تر از طریق پیوند do-follow (که در زیر بحث می‌شود) منتهی شود، به وب‌سایت DA پایین‌تر کمک می‌کند تا رتبه صفحه بهتری داشته باشد و در SERP ها بالاتر رود.

ارتباط گرفتن لینک از سایت های با DA بالا راهی برای رفتن است. با این حال، بسیار مهم‌تر است که این سایت‌ها با سایتی که به آن پیوند می‌دهید مرتبط باشند.

ترافیک سایت هنگام انجام فعالیت‌های خارج از صفحه مانند ارسال تالار گفتمان، ارتباط با وبلاگ نویسان، و غیره، باید بفهمید که این سایت‌ها/افراد چقدر ترافیک می‌توانند به سمت شما هدایت کنند.

نوع پیوند در اینجا دو نوع لینک اصلی درگیر در فعالیت‌های لینک سازی یا تبلیغاتی وجود دارد.

پیوندها را دنبال کنید. پیوند do-follow نوع پیوند پیش‌فرض است که به ربات‌ها یا عنکبوت‌های Google اجازه می‌دهد ارزش را به پیوند یا صفحه وب که به آن پیوند داده شده است منتقل کنند. گوگل تعداد پیوندهای do-follow و تعداد دامنه های جداگانه ای را که از آنها دریافت می کنید را مشاهده می کند. هرچه تعداد پیوندهای do-follow از منابع متعدد و مرتبط بیشتر باشد، مقدار ارسال شده بیشتر است.

لینک های بدون دنبال کردن نوع پیوند بدون دنبال کردن به این معنی است که ربات‌ها یا عنکبوت‌های گوگل چنین پیوندهایی را دنبال نمی‌کنند. آنها هیچ مقداری را به صفحه ای که به آن پیوند داده شده ارسال نمی کنند. لینک های بدون فالو هیچ تفاوتی برای رتبه بندی شما ایجاد نمی کنند. پیوندهای بدون دنبال کردن در تلاشی برای جلوگیری از هرزنامه وب معرفی شدند.

چگونه می توان سئوی خارج از صفحه را برای وب سایت های یک صفحه ای انجام داد؟

اگر شما یک سایت کوچک با محتوای کم هستید، لینک سازی برای شما بسیار مهم است زیرا گزینه های بهینه سازی در صفحه شما بسیار محدود است. توصیه می کنیم تمام تلاش خود را برای ایجاد روابطی که می تواند حضور آنلاین شما را تقویت کند، به کار ببرید. در اینجا چند راه کارآمد برای دستیابی به این هدف وجود دارد:

 

دوستان و خانواده

واضح ترین و آسان ترین مسیر. آیا دوست یا یکی از اعضای خانواده شما وبلاگ دارد؟ چرا از آنها نمی خواهید در پست بعدی خود پیوندی به وب سایت شما قرار دهند؟ تقریبا 80 درصد از کاربران اینترنت مقالات وبلاگ را می خوانند و اگر می توانید بهتر است از آن بهره ببرید.

 

روزنامه های محلی

اگر در یک کسب‌وکار کوچک هستید که خارج از یک شهر کوچک فعالیت می‌کند، احتمالاً روزنامه محلی شما بیشتر از سایر وب‌سایت‌های محلی نفوذ دارد. دفعه بعد که محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، با رسانه های محلی تماس بگیرید تا همه چیز را در مورد آن بدانند. به این ترتیب، همه برنده می‌شوند: روزنامه داستان جدیدی دریافت می‌کند، شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرید و خوانندگان از پیشنهادات شما مطلع می‌شوند.

 

شرکای تجاری شما

با فرض اینکه رابطه محکمی با تامین کنندگان، تولید کنندگان، خرده فروشان، صادرکنندگان و سایر شرکای تجاری خود برقرار کرده اید، یک درخواست ساده برای افزودن لینک به سایت خود به یکی از صفحات آنها ممکن است به شما در ایجاد پروفایل بک لینک قوی تری کمک کند. در اینجا یک نکته وجود دارد: اگر از نوع خاصی از تجهیزات یا نرم افزار استفاده می کنید، این شانس شماست که در وب سایت آنها نیز برجسته شوید. خجالتی نباشید و فوراً با آن ایمیل شروع کنید!

 

اتاق بازرگانی محلی شما

در مورد پرداخت هزینه به اتاق بازرگانی محلی برای ارسال پیوند به سایت خود چطور؟ این فرصت دیگری است که متأسفانه اغلب توسط مشاغل محلی نادیده گرفته می شود.

برچسب‌ها: ,

راهنمای کامل بازطراحی وبسایت (قسمت دوم)

در قسمت قبل به دو فاکتور اساسی در باز طراحی وبسایت پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی 4 عامل موثر دیگر در بازسازی سایت

اشاره کنیم؛ با ما همراه باشید.

3: بدانید چه چیزی مشتریان شما را به حرکت در می آورد یا متوقف می کند
دانستن اینکه با ارزش ترین صفحات شما چیست و چه کسی به آنها می رسد (و چرا) نقطه شروع محکمی برای طراحی مجدد وب سایت است اما برای موفقیت کافی کافی نیست. در این مرحله، هنوز دو شکاف اصلی در دانش شما وجود دارد: اینکه چه چیزی مشتریان را متقاعد می‌کند/به آنها کمک می‌کند تا اقداماتی را که انجام می‌دهند انجام دهند، و چه چیزی آنها را در این مسیر متوقف می‌کند.
برای طراحی وبسایت شرکتی به وبکده مراجعه کنید.
 
می‌توانید این موارد را به‌عنوان «موانع» و «قلاب‌هایی» که مشتریانتان در وب‌سایت تجربه می‌کنند در نظر بگیرید:
بررسی موانع و قلاب ها به شما کمک می کند تا ایده روشنی در مورد موارد زیر ایجاد کنید:
 
جایی که مردم گیر می کنند و مسائل را تجربه می کنند
 
چه چیزی در صفحات جداگانه کار می کند و چه چیزی نیست
 
آنچه مردم در مورد تجربه کلی دوست دارند یا دوست ندارند
 
اینکه آیا CTA های فعلی شما کار می کنند
 
اینکه آیا تجربیات بین دستگاه‌های تلفن همراه و دسک‌تاپ متفاوت است یا خیر
 
چیزی که تقریباً مردم را از تبدیل شدن باز می دارد
 
چیزی که باعث ایجاد شک و ناامیدی می شود
 
⚠️ چرا این مهم است: اگر نتوانید بین رفتار مشتریان خود و عملکرد وب سایت خود ارتباط برقرار کنید و نتوانید بین عناصری که کار می کنند و نه تفاوت قائل شوید، نمی دانید چه چیزی را باید حفظ کنید و چه چیزی را حذف کنید یا دوباره فکر کنیدو ممکن است در نهایت بسیاری از مشکلات موجود را در طراحی جدید تکرار کنید.
 
چگونه این کار را انجام دهیم هنگام ساخت این نقشه از وب سایت خود، ترکیب بینش از تجزیه و تحلیل های سنتی (به گوگل آنالیتیکس فکر کنید) و منابع داخلی (مانند تیم های موفقیت/فروش، گزارش های چت، رونوشت مصاحبه های مشتری و غیره) با آن ها سودمند است. شما از نرم افزار تخصصی تحلیل رفتار دریافت می کنید. اینها می توانند شامل ابزارهایی مانند:
 
نقشه های حرارتی وب سایت و ضبط جلسات که به شما کمک می کند رفتار و تعاملات واقعی مشتریان خود را با صفحات و عناصر جداگانه تجسم کنید.
ویجت‌های بازخورد و نظرسنجی‌های در محل، که مشتریان می‌توانند از آن‌ها برای ارائه بازخورد در لحظه درباره آنچه که کار می‌کند و نیست، با یک صفحه خاص یا حتی در کل سایت استفاده کنند.
نکته حرفه ای: فصل دوم این راهنما یک چارچوب تحقیقاتی طراحی مجدد را پوشش می دهد که به شما کمک می کند شخصیت ها، موانع، درایورها و قلاب ها را در یک الگوی ساده یک صفحه ای گرد هم آورید تا با تیم خود به اشتراک بگذارید:
چرا بینش موجود برای طراحی مجدد مهم است
بیشتر کسب و کارهایی که من روی طراحی مجدد با آنها کار کردم، مشتاق بودند که از شر آنچه که داشتند خلاص شوند و از صفر دوباره شروع به کار کنند. آنها اغلب برای مدتی با طراحی های منسوخ و صفحات بهینه نشده سر و کار داشتند و به دنبال تغییری شدید بودند. آنها با خوشحالی همه چیز را می سوزاندند و دوباره شروع می کردند.
 
اما دور انداختن همه چیز اتلاف وقت، منابع و پتانسیل بسیار زیادی است. یک وب سایت معدن طلایی از بینش است - آنچه مردم به دنبال آن هستند، جایی که جریان گیر می کند، چیزی که باعث می شود یک مشتری بالقوه مردد و رها شود. اگر از این اطلاعات استفاده نکنید، می‌توانید همین الان دست‌هایتان را به هم بزنید - زیرا می‌توانم تضمین کنم که مشکلی پیش خواهد آمد.
 
به عنوان مثال (داستان واقعی از یک مشتری سابق من) ممکن است هفته ها و $$$ صرف طراحی مجدد تجربه مکان یاب فروشگاه نهایی و بی نقص با پیکسل کنید، بجنگید تا تأیید سهامداران را دریافت کنید، توسعه دهندگان بیشتری را برای طراحی و راه اندازی عملکردهای جدید بیاورید... متوجه شوید که مردم با نسخه قبلی کاملاً خوب بودند و تنها چیزی که از صفحه نیاز داشتند یک خط اضافی با ساعات کاری فروشگاه بود. که می توانست در عرض 5 دقیقه به تنهایی اضافه شود.
4: بدانید تیم شما چگونه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت - و آنها را زودتر درگیر کنید
به‌جای انجام رونمایی بزرگ معمول در سراسر شرکت از وب‌سایت بازطراحی‌شده پس از اتمام، به این فکر کنید که افراد را زودتر در این فرآیند مشارکت دهید. وب سایت شما بر تمام جنبه های کسب و کار شما تأثیر می گذارد و هرکسی که با آن کار می کند (و با مشتریان) باید از آنچه قرار است تغییر کند آگاه باشد. مثلا:
 
تیم های UX و طراحی باید مطمئن شوند که تجربه کاربر به خطر نیفتد و بینش مهمی در مورد عناصر طراحی وب سایت به اضافه کردن، تغییر یا انجام مجدد دارند.
 
تیم های محتوا و کپی رایتینگ مسئول تصمیم گیری های جدید کپی و تحریریه خواهند بود و باید بدانند که محتوای جدیدشان کجا نمایش داده می شود و چه مقدار فضایی برای کار دارند.
 
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و تیم های توسعه دهنده می خواهند بر جنبه های فنی طراحی مجدد نظارت داشته باشند، از جمله انتقال احتمالی URL، تا مطمئن شوند که هیچ چیزی در صفحه خراب نمی شود و رتبه بندی های موجود در موتورهای جستجو پس از راه اندازی کاهش نمی یابد.
 
نمایندگان فروش ممکن است در حال حاضر از وب سایت برای جذب سرنخ های هدف استفاده کنند و باید نکات و نکات ساختار به روز شده آن را بدانند.
 
تیم های پشتیبانی و موفقیت باید بدانند مشتریانی را که به دنبال اطلاعات یا حل مشکل هستند به کجا هدایت کنند
 
⚠️ چرا این مهم است: آوردن تیم‌های چندکاره برای طراحی مجدد به شما کمک می‌کند در طول فرآیندی که به ناچار در درازمدت بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، خرید و پشتیبانی دریافت کنید. افراد خارج از تیم شما نیز بینش ارزشمندی خواهند داشت که شما از دست داده اید: به عنوان مثال، نمایندگان فروش و موفقیت شما هر روز و هر روز با مشتریان شما صحبت می کنند و یکی از بهترین منابع داده در هنگام ساختن پرسونای کاربر یا کار با آنها هستند. درایورها / موانع / چارچوب قلاب.
5: بدانید چگونه موفقیت را با شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) اندازه گیری کنید.
اگر کسب و کاری هستید که به صورت آنلاین می فروشید، معیارهای مربوط به نتیجه شما دقیق ترین راه برای مشاهده موفقیت آمیز بودن تغییرات شما هستند. آنها مستقیماً به اصل مطلب می رسند: آیا طراحی مجدد شما برای کسب و کار نتیجه داد؟
 
معیارهای مربوط به درآمد به نقطه طراحی مجدد شما مربوط می شود: ایجاد سایتی که مشتریان هدف شما آن را دوست دارند - و بنابراین از آن خرید کنید. آنها عبارتند از:
 
تعداد تبدیل
 
نرخ تبدیل
 
درآمد
 
میانگین ارزش سفارش (AOV)
 
ارزش طول عمر مشتری (CLV)
 
همچنین می توانید از معیارهای کیفی برای تعیین تأثیر طراحی مجدد خود استفاده کنید. مثلا:
 
حجم سوالات/بلیت های پشتیبانی آیا از زمان طراحی مجدد کاهش یافته است؟
 
امتیاز رضایت مشتری (CSAT)
امتیاز خالص تبلیغ کننده (NPS)
امتیاز تلاش مشتری (CES)
⚠️ چرا این مهم است: بدون KPI های واضح، نمی توانید تعیین کنید که الف) طراحی مجدد وب سایت شما موفق بوده و ب) تا چه حد.
6: بدانید چه چیزی را باید تغییر دهید و چگونه آن را آزمایش کنید
شما تحقیقات خود را انجام داده اید، KPI های خود را ردیف کرده اید و آماده شروع طراحی مجدد هستید. وسوسه بازنگری کامل سایت خود در یک زمان احتمالاً در پس زمینه پنهان شده است - اما یک راه ایمن تر و کارآمدتر برای انجام آن تمرکز روی چیزهای کوچکی است که ابتدا می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند، ایجاد تغییرات و آزمایش نتایج.
 
تست A/B اغلب راه حل خوبی است، به خصوص اگر ترافیک کافی برای دریافت نتایج آماری قابل توجه داشته باشید. شما به سادگی یکی از عناصر جدید خود را انتخاب می کنید و تاثیر آن را بر روی هدف سایت خود در مقایسه با سایت فعلی آزمایش می کنید. به عنوان مثال، شما می توانید:
 
تست کنید که آیا ویدیوی صفحه اصلی شما (که مشتریان فعلی قبلاً به شما گفته اند از آن لذت می برند) می تواند به بالای صفحه منتقل شود یا خیر. اگر کار کند
 
آزمایش کنید که آیا اثبات اجتماعی تفاوتی در تبدیل ها در صفحه پرداخت شما ایجاد می کند یا خیر. اگر این کار را انجام دهد
 
با تغییر دیگری ادامه دهید
 
اما اگر ترافیک کافی ندارید یا ابزار تست A/B راه‌اندازی نشده‌اید، راه‌های دیگری برای آزمایش اثربخشی چند طراحی وب‌سایت وجود دارد. برای مثال، می‌توانید جلسات تست قابلیت استفاده تعدیل‌شده را، چه حضوری و چه از راه دور، در نظر بگیرید، جایی که صفحه(های) جدید خود را به افراد واقعی نشان می‌دهید، آنها را وادار می‌کنید تا با آن تعامل داشته باشند، و در مورد تجربه و موانعی که دارند سؤالاتی بپرسید. مواجه شدن مجدد
 
وقتی طراحی مجدد وب سایت درست پیش می رود
وقتی وب‌سایت موبایل Adora Beauty را دوباره طراحی کردیم، با اجرای یک دور تحقیقاتی اختصاصی که به طور خاص به چارچوب کیفی چهار ستونی «می‌خواهم بدانم، می‌خواهم بروم، می‌خواهم انجام دهم، می‌خواهم بخرم»، شروع کردیم.
 
ما داده‌های زیادی را در مورد سؤالاتی که مردم داشتند، نحوه گذر از سایت، نگرانی‌هایشان و انگیزه‌هایشان جمع‌آوری کردیم. این به بینش زیادی منجر شد: به عنوان مثال، [ما آموختیم که] در صفحه محصول باید مزایا ظاهر شود و برای کاهش اضطراب مشتری صحبت شود.
 
اما ما فقط طراحی مجدد و سپس راه اندازی آن را انجام ندادیم. ما برای هر بخش از جریان فرضیه هایی داشتیم و A/B هر فرضیه را به طور جداگانه آزمایش کردیم، مجموعه ای از برندگان را به دست آوردیم، همه بخش ها را ترکیب کردیم و سپس جریان کاربر کامل را به یکباره آزمایش کردیم.
 
[نتیجه] یک جهش خوب 16٪ (تأیید شده با مقادیر دیوانه کننده داده) در تبدیل وب آنها افزایش یافت.
چرا این مهم است: تعداد انگشت شماری از صفحات فرود احتمالاً بخش عمده ای از ترافیک و تبدیل های شما را تشکیل می دهند. شما نمی خواهید هیچ یک از آنها را بشکنید. بنابراین تاثیرگذارترین ایده ای را که از تحقیقات خود به دست آمده است را انتخاب کنید، آن را آزمایش کنید، در صورت نیاز اجرا کنید و به سراغ ایده بعدی بروید.
 
چگونه این کار را انجام دهیم ConversionXL یک چارچوب اولویت‌بندی PXL ایجاد کرد تا مشکل «بسیار خوب، اما تأثیرگذارترین ایده‌ای که از تحقیق من به دست آمد کدام یک است؟» فرضیه‌های آزمایشی و تغییرات خود را در ستون اول اضافه کنید، آنها را در سراسر ستون امتیاز دهید. برگه، و ایده هایی را با بالاترین امتیاز «نتیجه» انتخاب کنید. اینها کسانی هستند که باید از آنها شروع کرد.
فکر نهایی: طراحی مجدد وب سایت هرگز واقعاً انجام نمی شود
اگر فکر می‌کردید کار شما پس از تکمیل طراحی مجدد انجام می‌شود، دوباره فکر کنید.
 
ترجیحات مشتری همیشه در حال تغییر است، و همچنین فن آوری های مرورگر، شیوه های طراحی و استانداردهای دسترسی تغییر می کند. به علاوه، چیزهایی که در زمان طراحی مجدد کار می کردند ممکن است تا 12 ماه دیگر کارایی نداشته باشند. شما باید آنچه را که مشتریانتان می‌خواهند و به آن نیاز دارند پیگیری کنید در نهایت، آنها افرادی هستند که وب‌سایت را برای آنها طراحی می‌کنید.
 
چگونه این کار را انجام دهیم از همان ابزارهای تجزیه و تحلیل رفتار و بازخورد استفاده کنید که در مرحله تحقیقاتی درایورها/موانع/قلاب ها استفاده کردید. به عنوان مثال، نقشه های حرارتی صفحات وب سایت قدیمی خود را با صفحات جدید مقایسه کنید تا ببینید آیا عناصر طراحی جدید توجه کاربر را به طور متفاوتی به خود جلب می کند یا خیر، یا یک نظرسنجی دائمی در صفحه به سایت خود اضافه کنید و تعیین کنید که آیا دلیل کاربر برای بازدید از سایت شما تغییر می کند یا خیر. در طول زمان.
 
منبع: https://www.hotjar.com/website-redesign/
برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته گذشته : 46
بازدید ماه گذشته : 43
بازدید سال گذشته : 696
کل بازدید : 1691