x تبلیغات
5 نکته در طراحی وبسایت دندانپزشکی

5 نکته در طراحی وبسایت دندانپزشکی

این به همان اندازه که در مورد سایر مشاغل برای مطب های دندانپزشکی صادق است، به همین دلیل است که طراحی سایت دندانپزشکی شما بسیار مهم است. وب سایت شما بر نحوه

5 نکته در طراحی وبسایت دندانپزشکی

به آخرین باری فکر کنید که به دنبال اطلاعاتی درباره یک کسب و کار بودید - به خصوص کسب و کاری که آشنایی خاصی با آن نداشتید.
 
آیا بلافاصله با آنها تماس گرفتید یا ابتدا وب سایت آنها را بررسی کردید؟
اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، پس از جستجوی گوگل، سایت آنها را بررسی کرده اید که احتمالاً در وهله اول آنها را کشف کرده اید و سعی کرده اید اطلاعات مورد نظر خود را در آنجا پیدا کنید.
اگر مانند اکثر مردم هستید و اگر در همان ابتدای قیف فروش هستید، از نظر ذهنی نیز بررسی می‌کنید و اگر چیزی را که به دنبالش هستید خیلی سریع پیدا نکردید، سعی می‌کنید تجارت مشابه دیگری پیدا کنید.
 
این به همان اندازه که در مورد سایر مشاغل برای مطب های دندانپزشکی صادق است، به همین دلیل است که طراحی سایت دندانپزشکی شما بسیار مهم است. وب سایت شما بر نحوه نگرش افراد به مطب دندانپزشکی شما و اینکه آیا برای گرفتن نوبت تماس می گیرند یا خیر تأثیر می گذارد، بنابراین باید به خوبی طراحی و بهینه شود تا بیماران جدید را جذب کند.
 
در این پست، پنج ترفند مختلف طراحی وب سایت دندانپزشکی را مرور می کنیم تا بتوانید تضمین کنید که سایت شما تاثیر اولیه خوبی دارد.
 

 

 

1. سایت شما باید کامل باشد

معرفی این قطعه اهمیت این مفهوم را نشان می دهد. مردم برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود به سایت های دندانپزشکی هجوم می آورند. این شامل افرادی می شود که قبلاً بیمار هستند، اما به ویژه برای افرادی که هرگز پا در مطب شما نگذاشته اند صادق است.
سایت شما باید به تمام سوالات مهمی پاسخ دهد که ممکن است تصور کنید مردم با آنها تماس می گیرند یا می پرسند (یا فقط پاسخ آنها را فرض می کنند) - حتی اگر اطلاعات به وضوح در Google فهرست شده باشد. این شامل:
 
جایی که در آن قرار دارید، ساعت کاری و اطلاعات تماس
شما که هستید و مدارک شما شامل چه مواردی است
چه خدماتی را ارائه می دهید (آیا خدمات اورژانسی، خدمات زیبایی و/یا جراحی ارائه می دهید؟)
آیا بیمه می گیرید یا نه و اگر چنین است، چه بیمه ای می گیرید
به یاد داشته باشید، اگر کاربران با کلیک کردن به سایت شما به دنبال اطلاعاتی هستند و نتوانند آن را پیدا کنند، آن را با رقبای شما پیدا خواهند کرد.
 
2. سایت خود را برای سهولت در استفاده سازماندهی کنید
شما اکنون اطلاعات زیادی در مورد تمرین خود در سایت خود دارید. عالی حالا آن را به درستی سازماندهی کنید. مردم نباید احساس کنند که برای پیمایش در سایت شما و یافتن آنچه نیاز دارند به نقشه نیاز دارند.
باز هم، این همه در مورد سهولت استفاده و کمک به بیماران بالقوه شما و بیماران موجود است تا اطلاعات مورد نیاز خود را در اسرع وقت پیدا کنند.
 
از یک نوار پیمایش بصری یا منوی کشویی قابل مشاهده استفاده کنید تا محتوای خود را در صفحات مناسب مرتب کنید، مانند صفحه مثال زیر.
اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
 
صفحه اصلی
درباره ما
اطلاعات تماس
بیمه
خدمات ارائه شده
وبلاگ/اخبار (در صورت وجود)
نظرات مشتری (در صورت وجود)
 
 
 
3. یک بخش درباره ما داشته باشید
خودتان را از سایر روش ها متمایز کنید و با داشتن یک صفحه کامل «درباره ما» در سایت خود، با ایجاد آسانی برای بیماران بالقوه آشنا شدن با شما را مدت ها قبل از عبور از درب آسان کنید.
 
این می‌تواند شامل اطلاعات مختصری در مورد آنچه که تمرین شما را متفاوت می‌کند و آنچه ارائه می‌دهید، باشد، اما باید افرادی را که در آنجا کار می‌کنند برجسته کند.
 
شما باید بیوگرافی و تصاویر تمام دندانپزشکانی که در آنجا کار می کنند، و (حداقل) یک عکس مطب که شامل کارکنان مطب و بهداشتکاران شما باشد را وارد کنید. اگر دفتر به اندازه کافی کوچک است، بایوس و تصاویر جداگانه را نیز برای آنها قرار دهید.
این استراتژی می تواند اعتماد سازی و پرورش رابطه را بهبود بخشد. یکی از چیزهایی که در طی سال‌ها متوجه شدم این است که در حالی که بسیاری از مردم از رفتن به دندانپزشک متنفرند، تعداد زیادی از این افراد واقعاً دندانپزشک و/یا بهداشت‌کار واقعی خود را دوست دارند.
 
شخصاً، من همیشه در این دسته قرار می‌گیرم، بنابراین آنچه را که باعث می‌شود بیمار با شما در این بایوس تجربه خوبی داشته باشد، برجسته کنید، زیرا می‌دانید که این پلاک روی دندان‌هایش خراشیده نمی‌شود.
 
4. ویژگی توصیفات مشتری
توصیفات مشتری می تواند شما را در یک لحظه متمایز کند و این سریع ترین راه برای جلب اعتماد بیماران جدید است. دندانپزشک من پس از هر تمیز کردن به طور خودکار ایمیل هایی را ارسال می کند و درخواست بررسی می کند. در صورت ارسال، آنها می پرسند که آیا می توانند این نظرات را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند یا خیر، و اگر چنین است، آنها را در سایت فهرست می کنند.
 
حتی اگر به ازای هر ده ایمیلی که ارسال می کنید فقط یک بررسی عالی دریافت کنید، در کوتاه ترین زمان صفحه ای پر از توصیفات عالی خواهید داشت که می توانید از آن برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.
برای سازماندهی نظرات در سایت خود دو گزینه اصلی دارید. برخی از روش‌ها نظرات را در یک نوار کشویی قرار می‌دهند، یا فقط تعدادی را در صفحه اصلی خود نشان می‌دهند.
 
دیگران بهترین نظرات خود را در صفحه گواهی قرار می دهند که در نوار پیمایش اصلی به شدت قابل مشاهده است. در هر صورت، افزودن چند بررسی (دو یا سه) به صفحه اصلی، قبل از اینکه فرصتی برای امضای شما داشته باشد، به سرعت مورد توجه کاربران قرار می گیرد.
 
5. طراحی تمیز و حرفه ای را انتخاب کنید
وقتی کسی برای اولین بار از سایت شما بازدید می کند، کمی شبیه دوستیابی آنلاین است: فقط مهم است که چقدر خوب به نظر می رسد. صادقانه بگویم، اگر سایت شما به نظر آشفته به نظر می رسد، مردم برای دیدن آنچه که شما می خواهید بگویید کنار نمی آیند. شما آنقدرها معتبر به نظر نخواهید رسید، و همه ما می توانیم افراد کم عمق و بی ثباتی باشیم.
به هر حال، شما یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید و اگر حتی نتوانید سایت خود را به روز نگه دارید، ممکن است بیماران ناخودآگاه کمتر به شما اعتماد کنند تا در مورد اقدامات مراقبت های بهداشتی به روز بمانند.
 
طراحی را انتخاب کنید (یا از طراح خود بخواهید که یک سایت تمیز با فضای سفید زیاد ایجاد کند). شلوغی را نه تنها به حداقل برسانید، بلکه از سایت خود خارج کنید و از یک پالت رنگی ظریف و متنی خوانا استفاده کنید که در همه صفحه ها مانند موارد زیر خوب به نظر می رسد:
اشتباهات طراحی سایت دندانپزشکی که باید از آنها اجتناب کنید
ما در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید تا به سایت خود کمک کنید تا تاثیر اولیه خوبی داشته باشد و مشتریان بیشتری جذب کنید صحبت کرده ایم. اکنون بیایید نگاهی گذرا به آنچه که نباید برای جلوگیری از این تلاش‌ها انجام دهید، بیاندازیم.
 
ریختن تمام اطلاعات خود در صفحه اصلی
لطفا، لطفا این کار را نکنید. همیشه. داشتن بیش از حد اطلاعات و پارازیت کردن همه چیزهایی که باید در صفحه اصلی خود بگویید، یکی از سریع ترین راه ها برای از بین بردن کلیک مردم است.
 
پیدا کردن چیزی که آنها به دنبال آن هستند بسیار دشوار است، درهم به نظر می رسد و باعث می شود کمتر حرفه ای به نظر برسید. اعتبار خود را به خاطر این یک اشتباه کوچک از دست ندهید و مطمئن شوید که اجزای بصری مانند تصاویر و/یا ویدیوها را به همراه فضای سفید زیاد اضافه می کنید تا مطمئن شوید که سایت شما عالی به نظر می رسد.
 
راکد نگه داشتن سایت خود
بسیاری از عمل های دندانپزشکی در این مورد مقصر هستند. آنها یک سایت یک بار ساخته اند و احساس می کنند کارشان تمام شده است. نه تنها باید آن را به طور منظم بر اساس تغییر سئو، کلمات کلیدی و روند طراحی به روز کنید، بلکه افزودن محتوای اضافی به روز به طور منظم نیز مفید است.
 
این اغلب به شکل یک وبلاگ است. این نه تنها به شما قدرت ماندگاری بیشتری می‌دهد و باعث بازگشت کاربران می‌شود، بلکه به سئو نیز کمک می‌کند.
 
تماس با شما برای بیماران آسان نیست
آیا سایت شما یک شماره تماس به وضوح درج شده است، اما بهینه سازی نشده است تا در موبایل قابل کلیک شود؟ آیا فرم تماسی دارید که از قبل اطلاعات بیش از حد درخواست می کند؟ آیا اطلاعات تماس شما در جایی انتزاعی دفن شده است و یافتن آن دشوار است؟
 
شما هرگز از این افراد نخواهید شنید
 
اگر می‌خواهید با آن قرارها تماس بگیرید، باید این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید. اطلاعات تماس خود را در هدر سایت خود فهرست کنید و آن را از دستگاه های تلفن همراه قابل کلیک کنید.
 
سئو
بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو حرفه ای یک ضرورت است تا کاربران در وهله اول روی سایت شما کلیک کنند. برخی از روش ها به طور تصادفی سعی می کنند کلمات کلیدی دندانپزشکی عمومی را در چند صفحه قرار دهند و امیدوارند که کار کنند.
 
در عوض، از ترکیبی از کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه استفاده کنید که مخاطب خاص شما به دنبال آن هستند، مانند «دندان‌پزشک دنور»، «سفید کردن دندان اورلاندو» یا «دندان‌پزشک روانوک بیمه می‌شود». جستجوی کلمات کلیدی را برای منطقه خاص خود انجام دهید و برای جستجوهای مبتنی بر مکان بیشتر بهینه سازی کنید، زیرا این گونه است که با مخاطب هدف خود به بهترین شکل ارتباط برقرار می کنید.
 
نتیجه گیری
روزهایی که داشتن یک وب سایت فقط یک امتیاز عالی برای مطب های دندانپزشکی بود، گذشته است. اکنون نه تنها داشتن یک سایت، بلکه داشتن یک سایت عالی یک الزام است.
 
یک سایت حرفه ای و با طراحی خوب به عمل شما اعتبار فوری می بخشد و به شما کمک می کند تا در مراحل اولیه با مشتریان اعتماد کنید. آنها احساس می کنند که تمرین شما مدرن و به روز است و شما چیزی برای پنهان کردن ندارید زیرا همه چیز در فضای باز است.
 
این ترفندهای طراحی وب سایت را هنگام به روز رسانی سایت خود در نظر داشته باشید و در کمترین زمان می توانید تأثیر بهتری بگذارید.
 
آیا احساس می کنید طراحی سایت شما نیاز به اصلاح یا حداقل یک تغییر دارد؟ تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.
 
شما چی فکر میکنید؟ آیا از این ترفندهای طراحی وب سایت دندانپزشکی برای بهبود عملکرد سایت خود استفاده کرده اید؟ کدام را می خواهید اجرا کنید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!
 
منبع: https://disruptiveadvertising.com/conversion-rate-optimization/dental-website-design-tricks-to-make-a-good-first-impression/