محتوا سبز چیست؟
- نوشته شده در دوشنبه 27 شهريور 1402 ساعت 0:06
- | ارسال نظر
از اهمیت تولید محتوا در سئو می توان به محتوای همیشه سبز اشاره کرد. محتوای همیشه سبز محتوای SEO است که به طور مداوم مرتبط است و برای خوانندگان "تازه" می ماند. پس چرا به آن "همیشه سبز" می گویند؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در خدمات سئو رعایت می شود، استفاده از محتوای همیشه سبز است.
ممکن است فکر کنید: «هی، یک دقیقه صبر کن. تمام محتوای آنلاین پایدار است. مقالات و پست های وبلاگ هرگز ناپدید نمی شوند. وقتی از "همیشه سبز" بودن محتوا صحبت می کنیم، منظورمان این است که محتوای همیشه سبز محتوایی است که مدت ها پس از انتشار مرتبط باقی می ماند، بنابراین ترافیک در طول زمان افزایش می یابد.
محتوای سبز محتوایی است که همیشه جذاب و مفید باشد و به مخاطب ارزش افزوده بدهد. این نوع محتواها به دلیل ارزشی که برای مخاطب دارند می توانند به بهبود سئوی سایت کمک کنند. به عبارت دیگر، محتوای سبز را می توان یکی از عوامل کلیدی در ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو به ویژه در صفحه نتایج جستجوی گوگل دانست.
به عنوان مثال در اینجا یک مقایسه واقعی وجود دارد: اگر در فروشگاه مواد غذایی بودید، محتوای همیشه سبز یک کالای فاسد نشدنی است، مانند کنسرو لوبیا، که می تواند سال ها بعد بدون هیچ مشکلی مصرف شود. محتوای پرطرفدار یا به موقع بیشتر شبیه یک گالن شیر کامل است، فقط برای یک هفته یا بیشتر مفید است.
محتوای همیشه سبز برای مدت طولانی مرتبط است و مدت ها پس از انتشار برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می کند. محتوای همیشه سبز می تواند رتبه های بالاتری را برای شما در موتورهای جستجو ایجاد کند و بخش بزرگی از ترافیک شما را ایجاد کند.
گاهی اوقات، محتوا ماندگار است. صرف نظر از اینکه چقدر جذاب و خوب نوشته شده است، فقط برای مدت کوتاهی مرتبط است. همچنین استفاده از کلمات کلیدی lsi ضروری است. محتوای همیشه سبز برعکس است.
مطالعه بیشتر: طراحی سایت برای طلا فروشی
اهمیت استفاده از محتوای همیشه سبز
لازم است همیشه از عناوین محتوای سبز در استراتژی بازاریابی محتوای سایت خود استفاده کنید. محتوای همیشه سبز محتوایی است که همیشه برای مخاطب جذاب و مفید بوده و به مرور زمان بهبود می یابد.در زیر چندین دلیل مهم بودن استفاده از محتوای همیشه سبز در سئو را بررسی خواهیم کرد.
1.شانس به دست آوردن کاربران جدید
محتوای همیشه سبز به دلیل ارزش افزوده ای که برای مشتریان دارد می تواند به جذب و حفظ مشتریان کمک کند. این به کاربران بیشتری اجازه می دهد تا به سایت شما دسترسی داشته باشند. این امر باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما می شود که به دلیل افزایش ترافیک سایت می تواند رتبه سایت شما را بهبود بخشد. یکی از تکنیک های تولید محتوا افزایش ورودی و فروش بیشتر است. با تولید محتوای همیشه سبز، می توانید فرصتی برای جذب کاربران جدید داشته باشید.
2. نتایج برتر را از گوگل دریافت کنید
هدف از سئو رسیدن به رتبه برتر گوگل است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد، از سئو خارجی گرفته تا ... بهترین راه برای تولید محتوای همیشه سبز سئو است. یکی از عوامل مهم رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو، کیفیت محتوای سایت است. محتوای همیشه سبز به دلیل ارزشی که برای مخاطب دارد می تواند به بهبود کیفیت محتوای سایت شما و در نتیجه بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. در چنین شرایطی ممکن است تنها با ایجاد محتوا بدون انجام سئو کلاه سیاه به رتبه برتر گوگل برسید.
3.شانس بالا برای دریافت بک لینک طبیعی
یکی از عوامل اصلی گوگل پس از ایجاد محتوای سئو، گرفتن بک لینک طبیعی است. لینکی که مدیر سایت هیچ دخالتی در آن ندارد. محتوای همیشه سبز به دلیل ارزشی که برای مخاطب دارد می تواند به شناسایی و تأثیرگذاری بر یک بازار پایدار کمک کند.با ایجاد محتوای همیشه سبز، شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای مصرف کنندگان شناخته می شوید و در نتیجه بازارپذیری خود را بهبود می بخشید. در چنین حالتی افراد به صورت خودکار به شما لینک می دهند که باعث می شود شما یک لینک طبیعی دریافت کنید و در نتیجه رتبه بهتری در گوگل کسب کنید.
نتیجه
محتوای وب همیشه سبز بسیار ارزشمند است، اما این بدان معنا نیست که تمام محتوای سئوی شما باید همیشه سبز باشد، محتوای همیشه سبز به هر موضوعی با سطح علاقه یا ارتباط همیشه موجود اشاره دارد.